betol kata bro ghost ngan pijah , tapi misti ingat bila dah tingi blakang dn depan dah turun,jln lurus mang sedap,pasti bleh dpt sedikit kelajuan lebih,tapi ingat bila dah tinggi pusat G dah lari skit terutama smsa koner,dri itu tayar kna main pranan jugak,blkang kna pkai lebar skit,dn depan kecil skit dri blkang,, bru dpt balik kestabilan. Uncle pkai after market racing boy, dble stand smpai kna alas sbb dia dah sdia tinggi. Tinggi sbnarnya x bnyak bagi effect pda kelajuan yg penting ke mampapan mono tu sendiri, jgn smpai trlalu keras smpai memantul2 atau trlalu lembut smpai berayun2 sbb ini adalah keselamatan kita juga, keselamatan msti diutamakn. Skali lagi uncle nak pesan, jgn bandingkan SBK dgn kapcai, ianya bnayak perbezaanya,dri sehi teknikal dn makenikalnya....kapcai kita tetap kapcai,xkan jadi SBK..mungkin Serupa Bike saja...kih...kih...kih