• If your have CLUB EVENTS/RIDE & would like to announce it here,
    Message traxxas-modifier about it :-)

Search results

  1. Kayang

    Salam Ramadhan Dan Aidilfitri

    Assalam sahabat2 semua.. Berkurun lama juga tak singgah dalam ni semenjak dua menjak masing2 dah ada fb ni.. Tiada apa yg penting pun.. cuma nak ucap selamat berpuasa dan menyambut aidilfitri yang bakal menjelma tak lama lagi.. Maaf zahir batin.. -kayang
  2. Kayang

    Head 25/22 Custom Blok Arata 65mm

    Kajang kat mana byk jual arata ni man. Bajet 400-500 utk arata ok la
  3. Kayang

    Head 25/22 Custom Blok Arata 65mm

    bermakna UMA lebih berkualiti berbanding ARATA lah ye.. Dok Bajet nak sarung ARATA je nanti.. kalau beza harga sikit je baik angkat UMA kalau betul lagi berkualiti.
  4. Kayang

    Head 25/22 Custom Blok Arata 65mm

    Ada beza ke blok arata 65 vs uma 65 @ple5888
  5. Kayang

    Head 25/22 Custom Blok Arata 65mm

    Skrg pakai head apa bro
  6. Kayang

    Ruangan Ugama

    nasib baik moto saya selow je kan @man_sate
  7. Kayang

    Senarai Nama Rider Yamahat135

    UP!!!! go go go..
  8. Kayang

    Head 25/22 Custom Blok Arata 65mm

    Blok ada lagi ke tuan tanah.. upgrade apa plak tu.. :)
  9. Kayang

    Setting Carb n Jetting

    ok jg. try pj 115 mj 35.
  10. Kayang

    Blok 66mm+23 22 Valve

    pin crank sama saiz ke @man_sate RXZ punya.. Piston apa pakai utk rod tu. #specjahatni
  11. Kayang

    Setting Carb n Jetting

    Aku siap lupa pasword lagi. Wakakaka.. 4 thn gak x masuk sini..
  12. Kayang

    Carburetor Hi Speed Pwk Carb

    Have u tried it.. any review sir
  13. Kayang

    Setting Carb n Jetting

    patut la menyepi.. kikiki
  14. Kayang

    Setting Carb n Jetting

    Maintain power lah yer.. hahaha
  15. Kayang

    Setting Carb n Jetting

    Mie phl lama gak tak masuk ye.. mana dia pi... nikah dah kot ye...:D
  16. Kayang

    Setting Carb n Jetting

    Dulu 28mm je.. ni nak try up 30mm ke atas lak tgk.. Ko ada ke man carb TZM lebih2.. bole try set tgk dulu.. :D
  17. Kayang

    Setting Carb n Jetting

    eh yeke.. SUDCO mahal sgt man.. :D
  18. Kayang

    Setting Carb n Jetting

    Mie, Carb PWK Hi speed tu beli mana dulu.. apa saiz
  19. Kayang

    Setting Carb n Jetting

    Man Satey carb TZM dah try ke.. camana rasanya.
  20. Kayang

    Senarai Nama Rider Yamahat135

    Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. lamanya tak nyinggah sini...
Top