• If your have CLUB EVENTS/RIDE & would like to announce it here,
    Message traxxas-modifier about it :-)

Crypton X Clutch Problem!!!

Y

Yama-Yama_35_GR

Guest
Hello everybody!
I am an owner of a Yamaha Crypton X T135 (Greek model).
I have 1.400 km on the odometer (It is new, i bought it last August)
Although it is new i have a significant problem with my gear box.
When i start the engine every morning, i always let it work for about 5 minutes idle.
Then when i put the 1st gear it kicks like a dunkey... Sometimes i cant put the 2nd gear due to bad clutching...
When the engine worms up the problem is a little bit solved but it still has problem when i change the gears....Some times i can't put ANY gear while driving.
I am anxious about this problem because the bike is new and i am the only driver (a carefull one...) of it.
Is it a reason for taking it for some repair at Yamaha Service?
After the oil change (at 1.000 km) i thought that it might stop, but it didn't.
Also, i drove it for the first 1.000 km with extreme caution about the required RPM's or KM's that Yamaha says for the correct function-running of the engine.
If someone has a suggestion for my problem please answer.
Thanx a lot!!!
 

ianghol

Super Veteran
try to adjust your clutch hereimages (2).jpg


tighten, makes your clutch kicks like donkey/clutch lever minimal release
loosen, opposite/clutch lever mid to maximum release

if same thing happens after, make yamaha service do the clutch..
maybe its still have a 1 year warranty service..
 
Y

Yama-Yama_35_GR

Guest
Mr. Ianghol thanks a lot for your advice. By my mistake i forgot to say that in Greece our Yamaha Crypton X's (That is the name these bikes are called in Greece) come with auto-clutch (and not hand clutch.).You just push the gear-lever with your left foot down, and when you let it it is geared).
I think that it needs to regular a bolt to the left side of the engine that is near to the gear lever.
If you know another solution to my problem i would like to hear it from you.
Anyway i would like to thank you again for your advice.
Always helmet!!!
Ride safe!!!
 

john_carlo

Super Veteran
Mr. Ianghol thanks a lot for your advice. By my mistake i forgot to say that in Greece our Yamaha Crypton X's (That is the name these bikes are called in Greece) come with auto-clutch (and not hand clutch.).You just push the gear-lever with your left foot down, and when you let it it is geared).
I think that it needs to regular a bolt to the left side of the engine that is near to the gear lever.
If you know another solution to my problem i would like to hear it from you.
Anyway i would like to thank you again for your advice.
Always helmet!!!
Ride safe!!!
There is a nut on the magneto side thats the clutch adjustment for the auto clutch t135
 
Y

Yama-Yama_35_GR

Guest
Thanks a lot mr. john_carlo!!!Your advice was very helpful and i managed at last to fix it up!!!
Have a nice day!!!(It is morning in Greece right now!!).
 
Y

Yama-Yama_35_GR

Guest
ναι άλλα τελικά τη έκανες και έφτιαξε???
Επειδή απο οτι κατάλαβα, έχεις κι εσύ το ίδιο πρόβλημα...
Δεν λύνεται...
Αριστερά λίγο πάνω απο το λεβιέ, θα παρατηρήσεις μία βίδα με παξιμάδι,η οποία έχει "φωλιά" και για σταυροκατσάβιδο...
Αυτή μου είχε ρεγουλάρει ο μάστορας στη Yamaha, και είχε σταματήσει να τις κοπανάει,ή να μην τις παίρνει καθόλου τις ταχύτητες για κάποιο διάστημα...
Μην φανταστείς θαύματα...
Με παραξενεύει κάτι άλλο όμως φίλε...
Ένας φίλος στη δουλειά που έχει το ίδιο, οταν του είπα τι πρόβλημα αντιμετωπίζω, γέλασε και είπε πως είναι καμμιά φορά το πόδι μου, το πόσο το πιέζω...
Γέλασα κι εγώ, γιατί του απάντησα πως το κάνει απο την πρώτη μέρα που το πήρα (καινούριο) ...και πως οτι χρέπι παλιοχόντα εχω οδηγήσει απο πιτσιρικάς ΠΟΤΕ δεν το έκανε το σασμάν αυτό το πρόβλημα στις αλλαγές...
Και πήρα βόλτα το δικό του με 19.000 χλμ (το πήρε καινούριο κι αυτός)...
Έπαθα ζημιά!!!!!!!!!
Καμμία σχέση με το δικό μου το μπάσταρδο...
Λουκούμι οι ταχύτητες...
Και με καθυσήχασε πώς έτσι θα γίνει και το δικό μου...
Έχω ακόμη εγγύηση ως τον Αύγουστο...
Θα του λιώνω τα σωθικά μέχρι να στρώσει το σασμάν...
Δεν πάει άλλο γκάπ και γκούπ...
Συγνώμη αν σε κούρασα αδερφέ!!!
Στείλε να τα πούμε.
 

nnikos

New Member
Επειδή απο οτι κατάλαβα, έχεις κι εσύ το ίδιο πρόβλημα...
Δεν λύνεται...
Αριστερά λίγο πάνω απο το λεβιέ, θα παρατηρήσεις μία βίδα με παξιμάδι,η οποία έχει "φωλιά" και για σταυροκατσάβιδο...
Αυτή μου είχε ρεγουλάρει ο μάστορας στη Yamaha, και είχε σταματήσει να τις κοπανάει,ή να μην τις παίρνει καθόλου τις ταχύτητες για κάποιο διάστημα...
Μην φανταστείς θαύματα...
Με παραξενεύει κάτι άλλο όμως φίλε...
Ένας φίλος στη δουλειά που έχει το ίδιο, οταν του είπα τι πρόβλημα αντιμετωπίζω, γέλασε και είπε πως είναι καμμιά φορά το πόδι μου, το πόσο το πιέζω...
Γέλασα κι εγώ, γιατί του απάντησα πως το κάνει απο την πρώτη μέρα που το πήρα (καινούριο) ...και πως οτι χρέπι παλιοχόντα εχω οδηγήσει απο πιτσιρικάς ΠΟΤΕ δεν το έκανε το σασμάν αυτό το πρόβλημα στις αλλαγές...
Και πήρα βόλτα το δικό του με 19.000 χλμ (το πήρε καινούριο κι αυτός)...
Έπαθα ζημιά!!!!!!!!!
Καμμία σχέση με το δικό μου το μπάσταρδο...
Λουκούμι οι ταχύτητες...
Και με καθυσήχασε πώς έτσι θα γίνει και το δικό μου...
Έχω ακόμη εγγύηση ως τον Αύγουστο...
Θα του λιώνω τα σωθικά μέχρι να στρώσει το σασμάν...
Δεν πάει άλλο γκάπ και γκούπ...
Συγνώμη αν σε κούρασα αδερφέ!!!
Στείλε να τα πούμε.

Φίλε μου ευχαριστώ που απάντησες
Το πρόβλημα μου εκτός ότι κοπανάνε η ταχύτητες έχω και άλλο ένα πρόβλημα όταν είναι κρύος ο καιρός δηλαδή τον χειμώνα όταν το ξεκινάω το πρωί με το που βάλω την πρώτη ταχύτητα και κρατήσω πατημένο των συμπλέκτη και ανοίξω το γκάζι ξεκινάει δηλαδή δεν αμπραγιαρη και αυτό για λίγα μέτρα.
Έχω την εντύπωση πως μπορη να θέλουν αλλαγή η δίσκοι και τα ελατήρια αλλά όμως δεν πατιναρη.
Τώρα το ότι κοπανανε η ταχύτητες νομίζω ότι το έλυσα το πρόβλημα πριν δυο εβδομάδες έκανα αλλαγή λαδιών μόνο και μόνο για το ότι κοπανανε η ταχύτητες χωρίς να έχω συμπλήρωση τα χιλιόμετρα για να αλλάξω λάδια φίλε μου έβαλα τα eneos 10w40 ημισυνθετικα και έχω πάθη πλάκα η ταχύτητες πλέον δεν χτυπάνε και το μοτέρ δουλεύει πολύ πιο ευχάριστα το δεύτερο πρόβλημα έχει παραμείνει.
Το μηχανάκι το έχω αγοράσει καινούργιο το 2008 και μέχρι σήμερα έχει κάνει 38800 χιλιόμετρα
 
Y

Yama-Yama_35_GR

Guest
Φίλε μου ευχαριστώ που απάντησες
Το πρόβλημα μου εκτός ότι κοπανάνε η ταχύτητες έχω και άλλο ένα πρόβλημα όταν είναι κρύος ο καιρός δηλαδή τον χειμώνα όταν το ξεκινάω το πρωί με το που βάλω την πρώτη ταχύτητα και κρατήσω πατημένο των συμπλέκτη και ανοίξω το γκάζι ξεκινάει δηλαδή δεν αμπραγιαρη και αυτό για λίγα μέτρα.
Έχω την εντύπωση πως μπορη να θέλουν αλλαγή η δίσκοι και τα ελατήρια αλλά όμως δεν πατιναρη.
Τώρα το ότι κοπανανε η ταχύτητες νομίζω ότι το έλυσα το πρόβλημα πριν δυο εβδομάδες έκανα αλλαγή λαδιών μόνο και μόνο για το ότι κοπανανε η ταχύτητες χωρίς να έχω συμπλήρωση τα χιλιόμετρα για να αλλάξω λάδια φίλε μου έβαλα τα eneos 10w40 ημισυνθετικα και έχω πάθη πλάκα η ταχύτητες πλέον δεν χτυπάνε και το μοτέρ δουλεύει πολύ πιο ευχάριστα το δεύτερο πρόβλημα έχει παραμείνει.
Το μηχανάκι το έχω αγοράσει καινούργιο το 2008 και μέχρι σήμερα έχει κάνει 38800 χιλιόμετρα
Καλησπέρα φίλε ξανά!!!
Το δικό μου με πατημένο ΤΕΡΜΑ κάτω το λεβιέ, δεν ξεκινάει, εϊτε είναι ζεστό είτε κρύο.
Δοκίμασε με την πρώτη, καθώς θα την ανοίξεις, να πατήσεις λίγο το λεβιέ.
Αν απομονώσει και τσουλάει με ρελαντί, τότε αποσυμπλέκει.Αν αφήσεις ξανά το λεβιέ και κόψει η μηχανή όλα καλά...
Απλά μπορεί να έχει γυαλάδα στα δισκάκια και μεχρι να πιάσουν ζεστά, να στο κάνει.
Πήγαινε σε μάστορα μην το αφήσεις.
Εγώ το μηχανάκι το αγόρασα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ το 2014 Αυγουστο.
Έχω 5.680 χλμ αβασάνιστα.(Έχω και αμάξι γιαυτό δεν έχω πολλά χλμ) .Το έστρωσα σωστά, πήγαινα μέχρι τα 60 χλμ/ώρα ως τα 1000 χλμ, και μετά το άνοιγα (μην φανταστείς τίποτα σπασίματα) που και πού ως τα 90km/h.
Δηλαδή καλύτερα δεν μπορούσα να το στρώσω...
Όλοι μου λένε να του πίνω το αίμα, αλλά εγώ το λυπάμαι γιατί στερήθηκα για να το πάρω...
Μία φορά το τόσο όταν βγαίνω εθνική, το ανοίγω ώς τα 100.
Σε απόλυτη (ας πούμε) ευθεία, μέχρι τα 90 δεν έχω παράπονο.Τα πιάνει άνετα για το βάρος μου (92 κιλά).
Που θέλω να καταλήξω...Οι ταχύτητες όταν ζεσταθεί καλά σε πορεία είναι πολύ μαλακές και μπαίνουν χωρίς θόρυβο...
Μέσα στην πόλη τσάκα τσούκ συνέχεια, ανέβασμα, κατέβασμα, κάπου εκεί μου το κάνει...
Φοβάμαι πως τα Yamalube, είναι Mapalube!!!
Θα δοκιμάσω αυτά που αναφέρεις, μπάς και δώ προκοπή...
Αφού να σκεφτείς σκεφτόμουν να το πουλήσω κάποια στιγμή...
Τέλος πάντων, μία ερώτηση....
Σου τσιμπάει καθόλου λάδια σε αυτά τα χιλιόμετρα?
Το δικό μου όχι γιατί τα κοιτάζω κάθε εβδομάδα και σε ίσωμα...
Ρωτάω για να ξέρω πως να του συμπεριφέρομαι απο δώ και πέρα γιατί δεν το χαίρομαι το παπί μιας και το λυπάμαι...
Σκέφτηκα να του βάλω εξάτμιση μπάς και ζωηρέψει λίγο αλλά μου είπαν πως μετά τσιμπάει λάδι...
Σε κούρασα άλλη μια φορά...
Αν θές σαν παλιότερος ιδιοκτήτης πές μου που πονάει το παπί, και τι μπορεί να πάθει μελλοντικά...
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα λαδια τα αλλάζω κάθε 2.500 χλμ και του βάζω τα εργοστασιακά Yamalube semisynthetic 10w-40.
Ευχαριστώ για τον κόπο σου να διαβάσεις ολη αυτή τη "γκρίνια" μου.
 
Last edited by a moderator:

nnikos

New Member
Καλησπέρα φίλε ξανά!!!
Το δικό μου με πατημένο ΤΕΡΜΑ κάτω το λεβιέ, δεν ξεκινάει, εϊτε είναι ζεστό είτε κρύο.
Δοκίμασε με την πρώτη, καθώς θα την ανοίξεις, να πατήσεις λίγο το λεβιέ.
Αν απομονώσει και τσουλάει με ρελαντί, τότε αποσυμπλέκει.Αν αφήσεις ξανά το λεβιέ και κόψει η μηχανή όλα καλά...
Απλά μπορεί να έχει γυαλάδα στα δισκάκια και μεχρι να πιάσουν ζεστά, να στο κάνει.
Πήγαινε σε μάστορα μην το αφήσεις.
Εγώ το μηχανάκι το αγόρασα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ το 2014 Αυγουστο.
Έχω 5.680 χλμ αβασάνιστα.(Έχω και αμάξι γιαυτό δεν έχω πολλά χλμ) .Το έστρωσα σωστά, πήγαινα μέχρι τα 60 χλμ/ώρα ως τα 1000 χλμ, και μετά το άνοιγα (μην φανταστείς τίποτα σπασίματα) που και πού ως τα 90km/h.
Δηλαδή καλύτερα δεν μπορούσα να το στρώσω...
Όλοι μου λένε να του πίνω το αίμα, αλλά εγώ το λυπάμαι γιατί στερήθηκα για να το πάρω...
Μία φορά το τόσο όταν βγαίνω εθνική, το ανοίγω ώς τα 100.
Σε απόλυτη (ας πούμε) ευθεία, μέχρι τα 90 δεν έχω παράπονο.Τα πιάνει άνετα για το βάρος μου (92 κιλά).
Που θέλω να καταλήξω...Οι ταχύτητες όταν ζεσταθεί καλά σε πορεία είναι πολύ μαλακές και μπαίνουν χωρίς θόρυβο...
Μέσα στην πόλη τσάκα τσούκ συνέχεια, ανέβασμα, κατέβασμα, κάπου εκεί μου το κάνει...
Φοβάμαι πως τα Yamalube, είναι Mapalube!!!
Θα δοκιμάσω αυτά που αναφέρεις, μπάς και δώ προκοπή...
Αφού να σκεφτείς σκεφτόμουν να το πουλήσω κάποια στιγμή...
Τέλος πάντων, μία ερώτηση....
Σου τσιμπάει καθόλου λάδια σε αυτά τα χιλιόμετρα?
Το δικό μου όχι γιατί τα κοιτάζω κάθε εβδομάδα και σε ίσωμα...
Ρωτάω για να ξέρω πως να του συμπεριφέρομαι απο δώ και πέρα γιατί δεν το χαίρομαι το παπί μιας και το λυπάμαι...
Σκέφτηκα να του βάλω εξάτμιση μπάς και ζωηρέψει λίγο αλλά μου είπαν πως μετά τσιμπάει λάδι...
Σε κούρασα άλλη μια φορά...
Αν θές σαν παλιότερος ιδιοκτήτης πές μου που πονάει το παπί, και τι μπορεί να πάθει μελλοντικά...
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα λαδια τα αλλάζω κάθε 2.500 χλμ και του βάζω τα εργοστασιακά Yamalube semisynthetic 10w-40.
Ευχαριστώ για τον κόπο σου να διαβάσεις ολη αυτή τη "γκρίνια" μου.

φίλε μου καλησπέρα
μη φοβάσαι δεν γκρινιάζεις και δεν με κουράζεις
το μηχανάκι μου το έχω πολύ προσεγμένο είναι σαν καινούργιο είμαι και εγώ σαν εσένα στα κιλά
λάδι δεν μου έχει κάψει σταγόνα και εγώ τα κοιτάζω τακτικά και είναι όσα έχω βάλει ποτέ δεν μου έχει κάψει άλλα και εγώ δεν το κυνηγάω πολύ
που και που καμιά φορά για να ξεμπουκώνει το έχω οχτώ χρόνια και είμαι ευχαριστημένος το μόνο μου πρόβλημα είναι αυτό που σου έγραψα για των συμπλέκτη όταν είναι κρύο και μόνο το χειμώνα
το μόνο του πρόβλημα από καινούργιο ήταν η μροστινή ανάρτηση που έχανε λάδια από τα τσιμουχάκια τα άλλαξα μόνος μου πριν από δυο χρόνια σχεδόν και είναι εντάξει και άλλαξα και την πίσω ανάρτηση
τωρα για τα λάδια που μου αναφέρεις δεν τα έχω δοκιμάσει τα είχα ως τελευταία δοκιμή σε άλλα φόρουμ που έχω διαβάσει άλλη είναι ευχαριστημένη και άλλη όχι εγώ του έβαζα από την αρχή τα castrol τα ποια από ότι διαπίστωσα δεν είχαν της προδιαγραφές που συνιστούσε ο κατασκευαστής [jaso MA-api SG] και το ανακάλυψα τωρα αυτά που έβαλα πληρούν της προδιαγραφές και μπορώ να σου πω πως μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος βέβαια έχω κάνει 380 χιλιόμετρα αλλά η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται τα προηγούμενα λάδια τα είχα κρατήσει στο μοτέρ 250 χιλιόμετρα με εκείνα τα λάδια να άκουγες κοπάνημα bel ray 10w50
για την εξάτμιση δεν την έχω αλλάξει και δεν νομίζω να την αλλάξω δεν το γνωρίζω αν καίει λάδι αλλά σίγουρα κάνει θόρυβο και μόνο θόρυβο νομίζω
 
Y

Yama-Yama_35_GR

Guest
φίλε μου καλησπέρα
μη φοβάσαι δεν γκρινιάζεις και δεν με κουράζεις
το μηχανάκι μου το έχω πολύ προσεγμένο είναι σαν καινούργιο είμαι και εγώ σαν εσένα στα κιλά
λάδι δεν μου έχει κάψει σταγόνα και εγώ τα κοιτάζω τακτικά και είναι όσα έχω βάλει ποτέ δεν μου έχει κάψει άλλα και εγώ δεν το κυνηγάω πολύ
που και που καμιά φορά για να ξεμπουκώνει το έχω οχτώ χρόνια και είμαι ευχαριστημένος το μόνο μου πρόβλημα είναι αυτό που σου έγραψα για των συμπλέκτη όταν είναι κρύο και μόνο το χειμώνα
το μόνο του πρόβλημα από καινούργιο ήταν η μροστινή ανάρτηση που έχανε λάδια από τα τσιμουχάκια τα άλλαξα μόνος μου πριν από δυο χρόνια σχεδόν και είναι εντάξει και άλλαξα και την πίσω ανάρτηση
τωρα για τα λάδια που μου αναφέρεις δεν τα έχω δοκιμάσει τα είχα ως τελευταία δοκιμή σε άλλα φόρουμ που έχω διαβάσει άλλη είναι ευχαριστημένη και άλλη όχι εγώ του έβαζα από την αρχή τα castrol τα ποια από ότι διαπίστωσα δεν είχαν της προδιαγραφές που συνιστούσε ο κατασκευαστής [jaso MA-api SG] και το ανακάλυψα τωρα αυτά που έβαλα πληρούν της προδιαγραφές και μπορώ να σου πω πως μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος βέβαια έχω κάνει 380 χιλιόμετρα αλλά η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται τα προηγούμενα λάδια τα είχα κρατήσει στο μοτέρ 250 χιλιόμετρα με εκείνα τα λάδια να άκουγες κοπάνημα bel ray 10w50
για την εξάτμιση δεν την έχω αλλάξει και δεν νομίζω να την αλλάξω δεν το γνωρίζω αν καίει λάδι αλλά σίγουρα κάνει θόρυβο και μόνο θόρυβο νομίζω
Καλησπέρα φίλε ξανά!!
Προχθές πήγα το παπί για σέρβις των 6.000χλμ και αλλαξα λάδια καθώς και τέντωσαν και την αλυσίδα...
Το θέμα είναι πως την τέντωσαν πολύ...Σε ενα σημείο (γυρίζοντας τον τροχό) ήταν χαλαρή και σε ενα άλλο τέζα τεντωμένη...
Το κακό είναι πως όταν καθόμουν πάνω η αλυσίδα τέντωνε κι άλλο!!!!
Δυστυχώς οταν το πήρα απο την αντιπροσωπεία, του ήπια λίγο το αίμα για 30 χλμ περίπου...
Τέλος πάντων το πήγα σε ενα καταστημα της Χοντα στην περιοχή που μένω και ο μαστορας μου την χαλάρωσε ξανά λέγοντάς μου πως η αλυσίδα είναι χαλασμένη μόνο σε ενα σημείο και θέλει αλλαγή μαζί με τα γρανάζια...
Έχω μονο 6.000 χλμ, είναι λογικό να την χάλασε απο τόσο νωρίς???
Τι προτείνεις να βάλω?
Εχει μαμά αλυσίδα DID και γρανάζια μπρός πίσω κάτι SCC TECH...
Αν μπορείς πέ; μου να μην πάω ψάχνοντας..
Ευχαριστώ!
 

nnikos

New Member
Καλησπέρα φίλε ξανά!!
Προχθές πήγα το παπί για σέρβις των 6.000χλμ και αλλαξα λάδια καθώς και τέντωσαν και την αλυσίδα...
Το θέμα είναι πως την τέντωσαν πολύ...Σε ενα σημείο (γυρίζοντας τον τροχό) ήταν χαλαρή και σε ενα άλλο τέζα τεντωμένη...
Το κακό είναι πως όταν καθόμουν πάνω η αλυσίδα τέντωνε κι άλλο!!!!
Δυστυχώς οταν το πήρα απο την αντιπροσωπεία, του ήπια λίγο το αίμα για 30 χλμ περίπου...
Τέλος πάντων το πήγα σε ενα καταστημα της Χοντα στην περιοχή που μένω και ο μαστορας μου την χαλάρωσε ξανά λέγοντάς μου πως η αλυσίδα είναι χαλασμένη μόνο σε ενα σημείο και θέλει αλλαγή μαζί με τα γρανάζια...
Έχω μονο 6.000 χλμ, είναι λογικό να την χάλασε απο τόσο νωρίς???
Τι προτείνεις να βάλω?
Εχει μαμά αλυσίδα DID και γρανάζια μπρός πίσω κάτι SCC TECH...
Αν μπορείς πέ; μου να μην πάω ψάχνοντας..
Ευχαριστώ!
υπάρχει ένα σετ με χρυσή αλυσίδα DID και γρανάζια JT τα έχω τοποθετήσει και είμαι ευχαριστημένος
λάδια τη έβαλες ???
[ άμα θες στείλε μου το email σου να μιλάμε καλύτερα ]
 

oktay

New Member
Hello everybody!
I am an owner of a Yamaha Crypton X T135 (Greek model).
I have 1.400 km on the odometer (It is new, i bought it last August)
Although it is new i have a significant problem with my gear box.
When i start the engine every morning, i always let it work for about 5 minutes idle.
Then when i put the 1st gear it kicks like a dunkey... Sometimes i cant put the 2nd gear due to bad clutching...
When the engine worms up the problem is a little bit solved but it still has problem when i change the gears....Some times i can't put ANY gear while driving.
I am anxious about this problem because the bike is new and i am the only driver (a carefull one...) of it.
Is it a reason for taking it for some repair at Yamaha Service?
After the oil change (at 1.000 km) i thought that it might stop, but it didn't.
Also, i drove it for the first 1.000 km with extreme caution about the required RPM's or KM's that Yamaha says for the correct function-running of the engine.
If someone has a suggestion for my problem please answer.
Thanx a lot!!!

ρε φιλε μπορεισ να μου πεισ πως μπορο να παρω ενα σετ συμπλεκτη για το χερη και πωσ να το σιδεσω
 
Top